Πέμπτη 8 Ιουνίου 2023

«Ή γίνεσαι καλά ή τα τινάζεις»


 «Ή γίνεσαι καλά ή τα τινάζεις»

Όταν ήταν υπουργός υγείας ο αγαπητός Κος Άδωνης, του έστειλα ένα mail με το οποίο του εξηγούσα ότι σε ολόκληρη την Εύβοια υπάρχει μόνο ένας οφθαλμίατρος συμβεβλημένος με το δημόσιο κι αυτός βρίσκεται στην Κύμη;;;!!! (100,70χμ σύμφωνα με το vrisko.gr) Μου απάντησε μεν, (προς τιμήν του) ειρωνικώς κατ’ εμέ, ότι μπορώ να βρω οφθαλμίατρους στο internet. Χθες επισκέφθηκα με τη γυναίκα μου ιδιώτη οφθαλμίατρο  στη Χαλκίδα για να μας εξετάσει  και έδωσα 100€. Με υπουργό επί της ουσίας τον κύριο Πλεύρη. Πέρασαν οκτώ χρόνια επί ΝΔ και τέσσερα επί ΣΥΡΙΖΑ δίχως να λυθεί το πρόβλημα, με την καυτή πατάτα να βρίσκεται στα χέρια της πρώτης.  

Για να μη βρεθεί κάποιος και μου πει ότι δεν πήγα στο πάλαι ποτέ ΙΚΑ, αναφέρω ότι όταν πήγα σε ΩΡΙΛΑ γιατί είχα ίλιγγο, μου είπε με τη σειρά του ότι οι  γιατροί εκεί μπορούν να καθαρίζουν μόνο τα αυτιά και με προέτρεψε να πάω στο προσωπικό του ιατρείο. (Πράγμα το οποίο έκανα) Στο μηνιαίο μισθοδοτικό σημείωμά μου, βλέπω ότι ακόμα και τώρα που είμαι συνταξιούχος πλέον, μου κρατούν για υγειονομική περίθαλψη 69,84€ μηνιαίως.

Ο Κος Μητσοτάκης και το κόμμα του, δεν μας κοροϊδεύουν. Είναι ξεκάθαρα υπέρ ενός ιδιωτικού συστήματος υγείας ή στην καλύτερη περίπτωση ενός μεικτού. Το λέει και το πρόγραμμα τους. Γι’ αυτό έχει ξεχαρβαλωθεί το ΕΣΥ. Εκείνο που δεν έχω καταλάβει είναι εμείς, τι θέλουμε;

ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΜΑΣ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου